videokeman mp3
Summer Love – Justin Timberlake Song Lyrics

Öncelikle; hoşgeldin,iyi vakit geçirmen dileği ile :) Blogun açılış tarihi 20 Ağustos 2010. Kimine göre sıradan bir blog bize göre tatlı bir grafik rüyası ^^ Aradığın bulamadığın istediğin bir şey olursa mutlaka sor. Haa bide unutmadan burası Seker parem12 cici kızlar 12 de uyur ihihi öpücükler *-* Sena-Ezgi/Bursa.



Şablonlar

Pngler

Dersler

Ünlüler

Çalışmalar

Paketler

Biz


inkumu ilkerceliklivehome gossipgirlwold lolipopgirl shekerkizlarmekani musicangel mileytrr senagifler twilighthayrans twilight-fanlari e5otoyol justinbieber-nm seker-parem wampirestars mehmetguneri chibimoonusagi pinhaniduff antipurelydance SelenaMileyDemiAshley irmLe mss-gomez mileysedacansu sweetbonnie sellydemiashley lilie gossipgirls-tr musiciseverything mcyrusfan NewYorkMagazine madamrll hollywoodcelebritysgossip lovelif sika onlinekolayparakazan girlslike mehmetogretmen67 bukies asyekguzel stylepage serblog selly-gomez-fan mehinbanu tuhaf-adam teentales complicatedlifes perfectlights glowingscene graqhiccolor blackmonster hellogoodbye


Faceden takip edin :) Skyscraper Photoshop

Sayfanızı Da Tanıtın

Müzik~


2012-09-05 16:02:00-Montaj dersi

Montaj dersi |  görsel 1


Merabalar montaj dersi hazırlamıştım :) Koymak istedim;

http://www.youtube.com/watch?v=0g6FdTPdBfQ&feature=g-upl

Burdan izleyebilirsiniz ne yazıkki video koyulmuyor :(

Dersde kullandığım fotoğraflar;

Buda yaptığım başka bir montaj;

Yorum yap!

2012-09-02 12:27:00-Fontlar

Fontlar |  görsel 1

Sizlere fontlar hasırladım yani resimleri kendim hazırladım desem daha doğru olur dslkfjsdf :D İlk fontumuzun adı KG Always A Good Time ama ben kusura galma diye aklımda tutuyorum lkfjsldfsd

İNDİR*

Sıradaki font biraz özürlü ne demek istediğimi şöyle anlatıyım ; 

12 Yazmadı özürlü *-* ama neyse hoşumada gitti.

İNDİR*

Bu fontun kıvrımları çohoş. Sevdim . Bizimle.

İNDİR*

Hanım hanımcık bir font valla sefdim .sssssss

İNDİR*

Daha yasardım ama bilgiseyarım kafayı yedi ve tekrar başlatmam gerekecek *-*

-A

 

Yorum yap!

2012-09-01 22:08:00-Game On Bitches ^^

Game On Bitches ^^ |  görsel 1

 

Silam leydiğs end centilmıns . Ben her gün 12'de uyuyan kız slfkdfşlgkdf :D Adım Aysu kendimi tanıtmak gerekirse öhöm öhöm Supernatural izlerim The Vampire Diares izlerim Pretty Little Liars izlerim The Secret Circle izlerdim Merlin izlerim Gossip Girl izlerim How i met your mother izlerim simpons izlerim herşeyi izlerim demek daha kısa olurdu ama anlamak için geç kaldım sdkljdfgldf :D 12 Yaşımdayım Photoshop cs2 kullanıyorum falan filan ^^ kendimi tanıtmaya çalıştığım yazılardan nefret ediyorum o yüsden bu kısmı geçelim canlarım :)))))))999999999999 

Gif bana ait çalmayın canlarım benim :') 

Îmza yapmaya çok üşendim yazsam daha iyi olar sdlfkjsdf

-A

Yorum yap!

2012-09-01 19:41:00-Candice Png Pack

Candice Png Pack |  görsel 1

 

Merabalar ben Ezgii yine geldim ^^ Öncedeeen yapmış oduğum bir png paketi büyükler bir kaç yerde paylaşmışlığım var ehe *-*

İNDİR

Yorum yazın tamam mı çünkü :(  ;

mgbnfgnf  görüşürüüz ^^

Yorum yap!

2012-09-01 18:47:00-Oscar goes tooo Senaaaaaa

Oscar goes tooo Senaaaaaa |  görsel 1

Selaaams

An itibariyle yılın en gerizekalısı ödülünü kazanmış bulunmaktaktayım :)))))))9

Bknz ; Sen sabahtan beri çalış , bir sürü çalışma yap , Xtina png'leri kes , psd yap , akşama paket yaparım diye düşünüp hiçbirini kaydetme , daha sonra yanlış bir tuşa basıp hepsini sil.

ALKIŞLAMANIZA GEREK YOK :)))))9999

Nys yha bn bise demiorm .s .s .s

Ben psd paylaşıcaktım bi sn

İNDİİİİİR.

*l,nkte sorun çıkarsa söyleyin başla linke koyabilirim*

Not : Üstünde 7 farklı psd var , ama tabii ki resimdeki sadece 1 tanesi , indirince o psd'leri de görünür yapıp farklı şekillerde kullanabilirsiniz.

 

 

Yorum yap!

2012-08-31 13:49:00-Yeni ortaaak ^^

Yeni ortaaak ^^ |  görsel 1

Ehe silam silam silam ^^

Ben Sena , Sp-12'nin yeni ortağı :O Kısaca nasıl olduğunu anlatayıım ;

Ezgi , ben , Meryem ve Defne blogspotta bir blogda birlikteydik (colorful-world belki bilenler vardır) daha sonra aramıza oğuzhan da katılmıştı ama blogcu gelince geri döndü. Ezgi de Meryeme , bana ve Defneye ortaklık teklif etti , önce kabul etmedik çünkü onun emeklerinin üstüne konmak istemiyorduk , sonra meryemin interneti kesildi falan shkjdhjfkg defne de yeni blogdan devam edicekti , biz ezgiyle bi gün konuşurken yine aynı konuya geldik vee ortak oldum asjhzfgbdkjg. Yani özet bu *-* Herneyse işte ben de 14 yaşındayım , cs2 ve cs5 kullanıyorum , daha önce ortak olduğum 3-4 blog oldu. Grafiğim çok iyi değil , çalışmalarımdan anlayacaksınız zaten dfkjhkjfgl ama ezgi bana çok şey öğretti grafikte neyse kısaca umarım beni seversiniz , umarım iyi anlaşırız :3 ha birde unutmadan ismim angelmila olacak *-*

 

Bir kaç çalışmaaa ;

5 dakikada yapılan bir çalışma ve üzücü sonuç kdgjhfklgh

Kullanıma açık kapak fotoğrafları ^_^

*Tikla kendi boyutunu alır*

 

Sorunuz veya bir isteğiniz varsa söyleyebilirsiniz , görüşürüüüüz *-*

 

Yorum yap!



?